چرا برای یک ساختمان باید سیستم امنیتی داشته باشیم؟

نصب یک سیستم دزدگیر ساختمان می‌تواند هزینه زیادی داشته باشد اما نداشتن آن ممکن است خسارت جبران ناپذیری به شما وارد کند. متاسفانه سرقت‌ها در حال افزایش هستند ، بنابراین هیچ چیزی مهمتر از این نیست که یک سیستم هشدار در ساختمان خودتان داشته باشید.

اکثر مردم فکر می‌کنند استفاده از این سیستم مقابله با دزدی صرفاً برای خودرو کاربرد دارد. آنها نیاز به اتخاذ تدابیر امنیتی مناسب برای مقابله با ناامنی ساختمان را نادیده می‌گیرند. این در حالی است که دزدی از یک ساختمان به مراتب می‌تواند خسارت‌های سنگین‌تری به شما وارد سازد. سرقت می‌تواند هم به صورت معنوی و هم مادی به شما آسیب وارد کند.

از نظر مالی یک سرقت ساختمان می‌تواند تمام اشیای گران قیمت مثل جواهرات و پول‌های نقد موجود در ساختمان را در اختیار دزدها قرار دهد. همچنین از نظر معنوی، اطلاعات محرمانه و شخصی افراد ممکن است از این طریق به دست افراد نااهل افتد و شرایط سو استفاده آنها را فراهم سازد. در ادامه مزایای داشتن یک سیستم امنیتی برای ساختمان را با هم مورد بررسی قرار خواهیم داد.

با نصب دزدگیر از اشیای با ارزش خود محافظت کنید

با نصب دزدگیر از اشیای با ارزش خود محافظت کنید

با نصب دزدگیر از اشیای با ارزش خود محافظت کنید

در مقدمه به این نکته اشاره کردیم که دزدگیر در حفاظت از اشیای با ارزش اهمیت زیادی دارد. البته این مزیتی است که اکثر مردم بلافاصله به آن فکر می‌کنند. به احتمال زیاد همه ما در زندگی با افرادی روبرو شده‌ایم که وسایل الکترونیکی، جواهرات یا سایر اقلام با ارزش را به دلیل سرقت از ساختمان خود را از دست داده‌اند.

 

این اتفاق تلخ زمانی شدیدتر می‌شود که کالای به سرقت رفته میراث غیرقابل جایگزین خانوادگی باشد. شاید بتوان خسارت از دست رفتن چند سکه طلا را مجدداً جبران کرد اما از دست رفتن یک گردنبند میراثی قدیمی چیزی نیست که قابل جبران نباشد.

شاید پیش خودتان بگویید برای مراقبت از چنین اشیایی از گاوصندوق استفاده می‌کنید. البته قطعاً استفاده از گاوصندوق خانگی می‌تواند به محافظت از اقلام غیرقابل تعویض کمک کند، اما وجود یک سیستم امنیتی کمک می‌کند تا سارقان از حمله به ساختمان شما بترسند.

امنیت محله خودتان را بالاتر ببرید!

یکی از نکات جالبی که در مورد دزدگیر خوب است به آن اشاره کنیم، بالا بردن امنیت یک محله یا منطقه با نصب این سیستم امنیتی در ساختمان خودمان است. در واقع اگر شما برای ساختمان خودتان این سیستم را نصب کنید، سارقان برای حضور در ساختمان‌های اطراف شما هم دچار تردید می‌شوند و به نوعی امنیت محله شما افزایش پیدا می‌کند.

طبق تحقیقاتی که در سال ۲۰۰۹ میلادی انجام شده یک نتیجه جالب به دست آمده است. طبق این تحقیق هرچه تعداد سیستم‌های امنیتی ساختمان‌ها در یک منطقه افزایش پیدا کند، میزان سرقت‌ها در آن محدوده دچار کاهش می‌شود. بنابراین می‌توان گفت داشتن یک سیستم امنیتی نه تنها از شما محافظت می‌کند، بلکه به جلوگیری از جرم و جنایت کمک کرده و محله‌ای امن برای همه به وجود می‌آورد.

با نصب یک سیستم امنیتی، حق بیمه کمتری پرداخت کنید

دزدگیر می‌تواند یک منفعت مالی بسیار بزرگ برای شما داشته باشد. همانگونه که قطعاً شما هم از این نکته آگاه هستید، اگر صاحب ساختمان خود باشید باید ملک خودتان را بیمه کنید. هزینه بیمه ساختمان به پوشش آن، موقعیت مکانی، نوع ملک، شرایط پرداخت و همچنین عوامل دیگر بستگی دارد.

بر اساس این عوامل هزینه بیمه متنوع خواهد بود. اگر شما از دزدگیر در ساختمان خودتان استفاده کنید می‌توانید از یک تخفیف بسیار خوب در بیمه نامه بهره مند شوید. معمولاً شرکت‌های بیمه ۱۰ الی ۲۰ درصد تخفیف برای هزینه پوشش‌های خودشان با نصب سیستم امنیتی در نظر می‌گیرند.

دزدگیر فقط دزد نمی‌گیرد!

دزدگیر فقط دزد نمی‌گیرد!

دزدگیر فقط دزد نمی‌گیرد!

زمانی که شما دزدگیر در ساختمان خودتان نصب می‌کنید، صرفاً این کار برای مقابله با سرقت و گرفتن دزدها کاربرد ندارد بلکه مزایای دیگری هم برای شما خواهد داشت. مثلاً اگر شما خارج از ساختمان باشید و ملک شما دچار آتش سوزی شود، سیستم امنیتی سریعاً برای شما هشدار این اتفاق را ارسال خواهد کرد.

این موضوع به شما کمک می‌کند تا سریعاً ارگان‌های مقابله با بحران مثل آتش نشانی را برای مقابله با این اتفاق مطلع سازید. این اتفاق اهمیت زیادی برای ساختمان شما دارد. در زمان بروز حادثه هرچه کنترل آن سریع‌تر صورت گیرد، میزان خسارات وارد شده به ساختمان کمتر خواهد بود.

با خرید سیستم امنیتی، زندگی آرام‌تری داشته باشید

شاید یکی از بزرگترین و مهمترین مزایای خرید دزدگیر برای ساختمان شما افزایش حس امنیت و آرامش باشد. زمانی که شما آرامش و امنیت بیشتری در زندگی خودتان احساس کنید، فردی سازنده‌تر، سالم‌تر و متمرکزتر خواهید بود. افزودن یک سیستم امنیتی به ساختمان شما یک لایه دفاعی اضافی در برابر هرگونه مزاحمت احتمالی به شما می‌دهد.

برای خرید دزدگیر چه نکاتی را مدنظر قرار دهیم؟

برای خرید دزدگیر چه نکاتی را مدنظر قرار دهیم؟

برای خرید دزدگیر چه نکاتی را مدنظر قرار دهیم؟

اگر می خواهید یک دزدگیر با کیفیت و با قیمت مناسب بخرید ابتدا باید با نکات خرید این سیستم امنیتی آشنا شوید. مهمترین نکاتی که می‌توانند در این زمینه برای شما مفید باشند عبارتند از:

  • اولین چیزی که در خرید یک سیستم امنیتی باید به آن توجه داشته باشید اندازه ساختمان و امکانات موجود در آن می‌باشد.
  • قبل از خرید به این نکته توجه داشته باشید که سرمایه شما چقدر است، برای امنیت آن چقدر لازم است هزینه کنید و بودجه شما برای در اختیار داشتن یک سیستم چه میزان می‌باشد.
  • پیشنهاد می‌کنیم در خرید یک سیستم امنیتی به سراغ سیستم‌هایی بروید که از ارتباط بیسیم یا وایرلس استفاده می‌کنند.
  • قبل از اینکه به یک شرکت برای خرید دزدگیر مراجعه کنید حتما در مورد خدمات آن شرکت تحقیقات لازم را داشته باشید تا در آینده دچار مشکل نشوید.

جمع‌بندی اهمیت خرید دزدگیر برای ساختمان

خرید یک دزدگیر برای ساختمان اهمیت بسیار زیادی دارد. همانگونه که در این مطلب بررسی کردیم محافظت از اشیای ارزشمند، بالا بردن امنیت منطقه، کاهش هزینه حق بیمه و بالا بردن آرامش و امنیت در زندگی از مهمترین مزایای داشتن یک سیستم امنیتی است.

برای خرید یک سیستم امنیتی شما بیش از هر چیز دیگری باید حساسیت داشته باشید و فقط به شرکت‌های قابل اعتماد مراجعه کنید. برای این منظور می‌توانید سیستم‌های حفاظتی و امنیتی ما را مشاهده کنید.

خلاصه اهمیت خرید دزدگیر برای ساختمان

به جرأت می‌توان گفت خرید یک دزدگیر و نصب آن در یک ساختمان از نان شب واجب‌تر است. دزدگیر برای حفظ آرامش، ثروت و سلامت ما ضروری است.